Neonode n2....

Mollllgan
4 februari 2008 ·

Nån som har/haft den?? Är den bra????????

evilaudio
4 februari 2008 · 16 195 Inlägg

va e de??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Mollllgan
4 februari 2008 ·

evilaudio skrev:
va e de??

En mobil=) kolla google=)

Hamilton
4 februari 2008 · 8 868 Inlägg

_S40_ skrev:
Nån som har/haft den?? Är den bra????????

Ja och Nej

Fotograf på tierpidag.se
Mollllgan
4 februari 2008 ·

Hamilton skrev:

_S40_ skrev:
Nån som har/haft den?? Är den bra????????

Ja och Nej

Vad var det som inte var ok???

saab93saab
4 februari 2008 · 122 Inlägg

Jag har en=)
Har haft den sedan nov 07 och jag tycker att den funkar utmärkt. Den har ju inte alla finesser som de alldra senaste telefonerna, men för min del så har den alla funktioner som behövs. Det enda negativa är att den har lite dålig bateritid, men det är nog skärmen som drar en hel del av strömen.

Mollllgan
4 februari 2008 ·

okej. nej för jag e sugen på den..
Tkr om designen.. Min chef sa att jag skulle ta en mob då jag sitter med en gammal nokia.. Behöver en ny inom företaget. men som vilka funktioner fattas??/saknas???

Mvh

tecman
4 februari 2008 · 1 741 Inlägg

neo1973 är mer sugen på en sån då smile
Funderar att skaffa en sån och ha som extra tele då dom släppts ordentligt.

Men vill du ha en redig företags tele bör du ju välja en HTC.. Ruggigt fina tele riktigt bra synk möjligheter osv.

Senast redigerat av tecman (4 februari 2008)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Mollllgan
4 februari 2008 ·

tecman skrev:
neo1973 är mer sugen på en sån då smile
Funderar att skaffa en sån och ha som extra tele då dom släppts ordentligt.

Men vill du ha en redig företags tele bör du ju välja en HTC.. Ruggigt fina tele riktigt bra synk möjligheter osv.

nja kanske.. men gillade inte designen så mkt..smile

saab93saab
4 februari 2008 · 122 Inlägg

_S40_ skrev:
okej. nej för jag e sugen på den..
Tkr om designen.. Min chef sa att jag skulle ta en mob då jag sitter med en gammal nokia.. Behöver en ny inom företaget. men som vilka funktioner fattas??/saknas???

Mvh

Den har ju inte 3G, inte för att det behövs om man nu inte surfar mycket med sin mobil. Den har inte den den bästa kameran, men den funkar att ta bilder med. sen tycker jag att radio och spel saknas:)
Det bästa är att den e så liten och smidig att ha med sig

Mollllgan
4 februari 2008 ·

saab93saab skrev:

_S40_ skrev:
okej. nej för jag e sugen på den..
Tkr om designen.. Min chef sa att jag skulle ta en mob då jag sitter med en gammal nokia.. Behöver en ny inom företaget. men som vilka funktioner fattas??/saknas???

Mvh

Den har ju inte 3G, inte för att det behövs om man nu inte surfar mycket med sin mobil. Den har inte den den bästa kameran, men den funkar att ta bilder med. sen tycker jag att radio och spel saknas:)
Det bästa är att den e så liten och smidig att ha med sig

Japps jag surfar p[ datorn... det e allt.. spel.. likas[ p[ datorn s[ jag k;per den... ursakta men mitt t/bord strular...

Aerodynamik ...
4 februari 2008 · 7 120 Inlägg

_S40_ skrev:

saab93saab skrev:

_S40_ skrev:
okej. nej för jag e sugen på den..
Tkr om designen.. Min chef sa att jag skulle ta en mob då jag sitter med en gammal nokia.. Behöver en ny inom företaget. men som vilka funktioner fattas??/saknas???

Mvh

Den har ju inte 3G, inte för att det behövs om man nu inte surfar mycket med sin mobil. Den har inte den den bästa kameran, men den funkar att ta bilder med. sen tycker jag att radio och spel saknas:)
Det bästa är att den e så liten och smidig att ha med sig

Japps jag surfar p[ datorn... det e allt.. spel.. likas[ p[ datorn s[ jag k;per den... ursakta men mitt t/bord strular...

Engelskt tangentbord? Tryck på "EN" och byt till "SV" där längst nere till höger smile

1Snake
4 februari 2008 · 286 Inlägg

Jag har en har haft en sen den kom ut och bara älskar den vill inte gå till baka till en "vanlig" mobil med knappar nu när jag har haft denna ett par månader.

Senast redigerat av 1Snake (4 februari 2008)

Inget kan vara för billigt, Bara för dyrt!
Frappe
4 februari 2008 · 24 Inlägg

jag har haft min nu ett tag, jag väntade som en iller på att den skulle komma ut och beställde den direct när den kom ut. Är sjukt nöjd med den tycker om gränsnittet väldigt mycket och sedan så blev jag väldigt imponerad hur mycket den höll för, skulle kunna tro det är en arbetstelefon. Har tappat den sjukt mycket och
har tappat den ute i leran när jag hitta den en halvtimme senare så var den täckt med vatten/lera men var bara att putsa av och allt fungerade som vanligt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang