4788
Sök

Bilder: Bilder på DoWahDiddy s Renault R5 GTE

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Snabbtagna bilder på R5:an. Utan stativ och något stressad med automatik. Men vad tycks om pärlan?

(För er som undrar vart alla bilder tagit vägen, börjar jag lägga upp dem EFTER redigering)

http://i32.tinypic.com/2z7prab.jpg
Senast redigerat av Edil_ (4 februari 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Drop Shop
926 Inlägg
4 februari 2008
alla överexponeringar drar mina ögonen från bilen tyvärr :\
Senast redigerat av mellowd (4 februari 2008)

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Jag skyller alla fototekniska fel på två personer (den ene var ägaren till bilen himself) som stod bakom o tjöta om att ja va seeeeg, så fick ju bli automatik. tongue

Det är inte lätt alla gånger när man inte får den tiden man behöver sad

Och nu skulle de ju upp lika fort på Garaget, också denna gången blev jag piskad av ägaren, så hann ju inte redigera i PS, trots att alla är fotade i RAW. Ska sätta mig och redigera ordentligt nu, så att alla kan njuta av bilderna.

fotointresserad
2 307 Inlägg
4 februari 2008
Känns inte som en sån genomtänkt session precis..  Mycket störande objekt i omgivningen som tar uppmärksamheten från bilen och en del övrigt att önska fotomässigt. Ta tid till att göra en riktig session där du själv får tid med kameran utan att nån skyndar på dig så får du säkert ett bättre resultat också =P

Smålänning
7 887 Inlägg
4 februari 2008
Håller med norde. Fotografering är ju en konstform, och konstnärer behöver ju tid wink

Va själv ute och fotade en volvo åt en polare, och han va likadan...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Ändrade rubriken lite. För med "session" verkade alla tro att det skulle vara 100% seriösa bilder.

Och nej, det var varken genomtänkt eller med tid. Men jag behöver inga kommentarer på bilderna, jag vet att dom är som dom är, kommentera hellre bilen tongue  roll

För:

1. Inget stativ.
2. Ingen tid till vare sig manuella inställningar eller komposition.

Och sen var jag inte ute efter att få perfekta bilder heller. Utan mer hyffsade bilder på bilen, som är bättre än vad en mobilkamera kan åstakomma. Vill ni se bättre bilder från mig, så kolla in min 740, eller många av min a andra trådar här i forumet, från Vallåkra, blackrace, power meet osv tongue

Darth Vader
1 644 Inlägg
4 februari 2008
Nån gång ska du den tid du behöver Edil, men då ska jag ha bättre kläder, frös ju arslet av mig när du lekte med kameran smile

Braaaaap?

Miklen
4 februari 2008
å fan ska bilen va orange tongue Nedu Edil.. ge "kunden" en bitchslapp å gör om det..Du kan bättre jue.. För kompositionerna va inge vidare heller lite konstiga vinklar.. bara ett tycke smile

PS! vill gärna se efterbehandlingen för t.ex vitbalansen är ju obefintlig nu..

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Miklen skrev:
å fan ska bilen va orange tongue Nedu Edil.. ge "kunden" en bitchslapp å gör om det..Du kan bättre jue.. För kompositionerna va inge vidare heller lite konstiga vinklar.. bara ett tycke smile

PS! vill gärna se efterbehandlingen för t.ex vitbalansen är ju obefintlig nu..

Hahaha, ja, han ska få se sitt i sängkammaren ikväll wink hahaha.. nej, skoja bara roll. Haha, jo, men då är det också lite mer seriöst, vilket det inte blev den här gången. Tyvärr kanske man ska säga. Men ska som sagt efter redigeras lite som en stoooor behandling mot den hopplösa automatiken.

DoWahDiddy skrev:
Nån gång ska du den tid du behöver Edil, men då ska jag ha bättre kläder, frös ju arslet av mig när du lekte med kameran smile

Haha, bra de big_smile Då jävlar ska du få stå o vänta i en timme på varje bild wink Sen måste vi ju ha en posande brud. Carola? Och hmm.. vackert väder!

Med.lem
3 759 Inlägg
4 februari 2008
Fråga: varför lägger du upp bilderna om du själv tycker att dom är dåliga?
Följdfråga: varför starta en tråd om det?

Jag tycker den sista bilden var godkännd.
/Mcom

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Mr_EmCom skrev:
Fråga: varför lägger du upp bilderna om du själv tycker att dom är dåliga?
Följdfråga: varför starta en tråd om det?

Jag tycker den sista bilden var godkännd.
/Mcom

Haha, Svar: För att det här är en bilder tråd, och det är bilder på en bil. Måste bilderna vara i proffsklass för att man ska få lägga upp dom här? tongue Jag kikar med stort intresse på alla bilder på någons rostiga Mazda 323 i garaget, tagna med en mobilkamera i urkass kvalité. Utan att klaga. Tog bara något som exempel.

Följdsvar: Jag startade då fan inte en tråd om bilderna, jag startade en tråd om bilen.

Tackar. Men just nu är de under redigering tongue

Sök