2768
Sök

Var får man tag i begagnade skinnsportstolar till Audi A3?

16 Inlägg
27 januari 2008
Trådstartare
Var får man tag i begagnade skinn sportstolar till en Audi A3 00:a?

Jag har sökt o sökt efter svarta skinn stolar men bara hittat på ett ställe och det var på Bildelsbasen men dom såg inte bra ut! För slitna osv. Det var från en 97:a.

Nån som vet var man kan få tag i det? Jag är alltså ute efter orginal skinn sportstolar med stolsvärme +ev airbag osv som är fräscha. Inte nå racing stolar som kan köpas på div styling butiker.

(Vill även ha mittarmstöd i svart skinn. Dörrsidorna är inte lika viktiga)

Och vad brukar priset ligga på begagnade i bra skick?

Mvh
Christian
Senast redigerat av A3Tsq_2000 (27 januari 2008)

1 231 Inlägg
28 januari 2008
är faktiskt oxå sugen på att köpa skinnstolar till min audi ...
men en ide kan väl vara att klä om dom till skinn kanske wink ?
mittarmstöd hjittar man ju överallt as billigt tongue

Thorssa
28 januari 2008
Har letat men det är väldigt sällan det kommer upp några begagnade. Och när det gör det brukar de ligga runt 10 papp och upp mot 15.

945 Inlägg
28 januari 2008
kolla på www.bildelsbasen.se
där kan du efterlysa det du söker åxå, om det inte finns nån som har det inne för stunden.
Lycka till

blinka blått om du vill rejsa!

16 Inlägg
28 januari 2008
Trådstartare
Jag hittade skinnstolar från en Audi A3 -97 på bildelsbasen och skulle få stolar, baksäte+mittarmstöd för 5000Kr inkl frakt. Det var ett rätt bra pris tyckte jag men det visade sig att de inte var i så gott skick som dom sagt så jag skippade det.

Har letat som f*n efter andra men inte hittat några. Finns ibland på ebay men då oftast från england och då är det "pickup only".

1 072 Inlägg
28 januari 2008
De bästa är ju att söka efter demonteringsfirmor som enbart håller på med Audi. Sök på Googel och nått kommer upp. Sen är det bara att ringa och ligga på tills något kommer in.

735 Inlägg
5 februari 2008
Jag hittade ett alternativ till att köpa begagnat.
http://www.topntrim.nu/
Syr komplett skinninredning till alla vanliga bilar tydligen. 14 000:- till en mellanstor bil typ golf. Överkomligt!
Edit:  Ej överdragsklädslar utan en riktig inredning
Senast redigerat av tobee (5 februari 2008)

782 Inlägg
5 februari 2008
Dyker ibland upp stolar o hela inredningar på blocket.
ett annat alternativ är att köpa en hel bil på blocket och byta inredning (behöver inte förlora några pengar på det om du är en duktig köpare/säljare).
Det går även att köpa krockade bilar direkt från försäkringsbolagen om man har rätt kontakter.

Sök