3824
Sök

Regler För "Grönplåt"

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Är så att ja är tvungen till att flytta på bilen lite, i de snaraste, men känns onödigt, att ställa på den samt ändra försäkring för detta, när den inte ska ställas på för än om några månader, har däremot tillgång till att låna en grönplåt, men undrar lite vad det är som gäller om man blir stannad med detta, innebär de några problem? Regeler osv i övrigt.

/Jocke

V8 - 4 Life

Miklen
5 februari 2008
Jadu beror väl på hur genomskinligt d e att bilen inte är en saluvagnsbil.. ? lr ? Om du har tillgång till det har du inte tillgång till biltransport av något slag då ?

544 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
Näe e nog värre med biltransport för då ryker man dit för överlass:P...känner ju bilsäljaren ja ska låna den av så i vrästa fall får man väl säga till snuten att han har köpt den och man är på väg dit:P

V8 - 4 Life

Bildrulle
499 Inlägg
5 februari 2008
Hur långt ska du flytta bilen? Känner du ingen som har yrkestrafikkort? Sällan polisen käbblar när en sån kör bil på släp.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

dARKiE
5 031 Inlägg
5 februari 2008
Men kan man inte ställa på bilen innan man kör, och ställa av den morgonen där efter? Såfall blir man väl inte betalningsskyldig? har hört något sådant ialf. Har för mig min polare gjorde så när han flyttade sin.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Ingen himmel är så blå som min
2 986 Inlägg
5 februari 2008
http://www.vv.se/templates/page3____20242.aspx

Där står reglerna... Sen hur pass du får in din flytt i det beror på vilka premisser som just den grönplåten är utfärdad...

/Mattias

544 Inlägg
5 februari 2008
Trådstartare
okey tackar:) de rör sig om 2 mil, 4 fram och tillbaka

V8 - 4 Life

Sök