4798
Sök

Ang media converterare

Mullan_
4 februari 2008
Trådstartare
hejsan..

Har hittat en film på min bil som jag skulle vilja lägga ut.
problemet är att filmen är förlång så garaget nekar uppladdning..Nu har jag klippt ner den i movie maker men när den nya nedklippta versionen sparas blir den till ett format som garaget inte klarar att spelaupp.. någon som kan hjälpa till med detta..?

Mvh Karlsson:D

schtek
478 Inlägg
4 februari 2008
Välj att spara den i .wma eller i .avi vilket som. prova att bara döpa om filen till "vadfilennuheter.avi" istället för det den nu har som avslutnings ord..

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
5 februari 2008
Alister skrev:
Välj att spara den i .wma eller i .avi vilket som. prova att bara döpa om filen till "vadfilennuheter.avi" istället för det den nu har som avslutnings ord..

Det är fortfarande samma format på den, även fast du döper om den... ;\

Whine whine!

schtek
478 Inlägg
5 februari 2008
Urkas skrev:
Alister skrev:

Det är fortfarande samma format på den, även fast du döper om den... ;\

tja, det beror väll på? på vad vet jag inte dock:D men ndet brukar fungera för mig med ljud&bildfiler..
Senast redigerat av Alister (5 februari 2008)

Mullan_
5 februari 2008
Trådstartare
Alister skrev:

oki ska prova om det funkar! tackar för tipset!

Mullan_
5 februari 2008
Trådstartare
tyvärr det funkar fortfarande inte vad jag än gör.. vad kan det bero på.. det står; Okänt eller felaktigt filformat.

Mullan_
5 februari 2008
Trådstartare
Karlssonz skrev:
tyvärr det funkar fortfarande inte vad jag än gör.. vad kan det bero på.. det står; Okänt eller felaktigt filformat.

det står i mediaspelaren när jag har döpt om filen tex till avi; Det går inte att spela upp filen. Antingen är filen skadad eller så stöds inte det format som du försöker spela upp..

Jag har rätt mucket filmer på datorn från träffar å annat som är i avi å dom är det inga problem med att spela upp?hmm

Sök