Tjenare, har tänkt mig att fräscha upp 740in lite till våren

Har ju 4 breddade plåtisar på gång som jag tänkte lacka vita, bilen är ju röd och jag tycker det blir en fin kontrast med lite vitt också. Sen tänkte jag lacka understa delen på stöt, kofångare och den där boddade biten längst ner under dörrarna ni vet, vita, lacka backspeglarna röda. Sen tänkte jag också(eventuellt) lacka dörrlisterna vita, elr röda.. vet inte vad som blir bäst
Nu till min fråga, tror ni detta kan se fräscht ut elr kommer de bara se tattaraktigt ut? Tänkte också dra på 740is kundvagnshandtag på bakluckan(glt vingen elr va de är för vinge) o lacka denna röd. Ska också sänka bilen lite granna, ser ju ut som en xc740 nu ju hehe.
Ska väl även tona rutorna, ser så gubbigt ut o-tonat, ska jag plocka ur rutorna när jag tonar? bör ju bli bättre resultat då. Sen funderar jag på om jag ska dra om lite avgassystem så att jag får en pipa på vardera sida bak, samtidigt som jag vill få lite goare avgasljud(trött på 740is original ljud om jag säger så hehe) Men vill inte ha någe volvoraggar ljud om ni förstår.. de ska va lite klass på de!
Sen blir de väl till att fräscha upp bilen invändigt också, byta förarstol för den är helt slut

Ni vet inte nån bra stol som är lite lyxigare men passar på ett ungefär till fästena som sitter? Orkar inte modda om förmkt..
Aja finns de nån med mkt fritid som är bra på photoshop så får ni gärna prova att genomföra några av dessa ändringar så jag får se hur de ser ut

Ha de gött gräbbs och görls