7118
Sök

Hur många äger en Apple iPhone?

Fotograf
966 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
Hur många här äre som har en Apple iPhone?

Jag skulle vilja veta vart man kan ladda ner svensk meny samt ordbok till den..

och är det Nån som vet vart, om, när det kommer ut en uppdatering för "crackade" telefonerna?

Nån som har testat NES simulatorn eller va d heter?

Vad har ni för extra program som ni har laddat ner till telefonerna som man kanske kan använda?wink

Tipps och råd...?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
3 februari 2008
behöver du svensk ordbok till de smssystemet?

apple måste släppa nästa uppdatering innan den kan crackas för dom har hittat ett kryphål men det funkar inte förens apple uppdaterar den.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
3 februari 2008
http://www.ifun.se/category/swephone/
Fast det finns ju en liten fix i i installern så man slipper ordboken helt o hållet. För varför ska man har en ordbok när man har ett riktigt tangtbord?

Men senaste fungerande jailbreakade iphonefirmwaren är ju 1.1.3. Dock inte 1.1.3 otb (out the box). Så har du 1.1.2 så kan du ju lägga in 1.1.3. Fast det verkar iofs lite risky. Speciellt iom att man inte får någe vidare vettiga saker med. Och så vet jag inte hur det funkar med trubosim osv. Har för mig om att man måste köpa ett ny när man uppdaterar den. Men jag är inte säker. Men om jag vore dig skulle jag hålla mig med den versionen du har. Om du inte sitter med 1.0.2 fortfarande vill säga. tongue

Dock så har dom ju faktiskt kommit så pass långt att dom fixat keyn från iphonen, så dom kommer ju ganska snart kunna göra ~vad dom vill med iphonen, vilket är ganska trevligt. wink

Men själv har jag bara en ipod touch. Men i slutet på februari så åker en kompis päron till staterna. Så då blir det en Iphone!

Whine whine!

Fotograf
966 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
dusty skrev:
behöver du svensk ordbok till de smssystemet?

apple måste släppa nästa uppdatering innan den kan crackas för dom har hittat ett kryphål men det funkar inte förens apple uppdaterar den.

Ja precis.. vill ha Å Ä Ö... blir svårt och läsa för dom andra när dom får sms ifrån mig..=P klagar hela tiden..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Fotograf
966 Inlägg
7 februari 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
http://www.ifun.se/category/swephone/
Fast det finns ju en liten fix i i installern så man slipper ordboken helt o hållet. För varför ska man har en ordbok när man har ett riktigt tangtbord?

Men senaste fungerande jailbreakade iphonefirmwaren är ju 1.1.3. Dock inte 1.1.3 otb (out the box). Så har du 1.1.2 så kan du ju lägga in 1.1.3. Fast det verkar iofs lite risky. Speciellt iom att man inte får någe vidare vettiga saker med. Och så vet jag inte hur det funkar med trubosim osv. Har för mig om att man måste köpa ett ny när man uppdaterar den. Men jag är inte säker. Men om jag vore dig skulle jag hålla mig med den versionen du har. Om du inte sitter med 1.0.2 fortfarande vill säga. tongue

Dock så har dom ju faktiskt kommit så pass långt att dom fixat keyn från iphonen, så dom kommer ju ganska snart kunna göra ~vad dom vill med iphonen, vilket är ganska trevligt. wink

Men själv har jag bara en ipod touch. Men i slutet på februari så åker en kompis päron till staterna. Så då blir det en Iphone!

Ja jo det är hur skönt som helst med tangentbord..big_smile går fortare och smidigare..smile
Jag behöver Å Ä Ö.. därför vill jag ha en svenskordbok..smile 

Nej jag sitter på 1.1.2 versionen fortfarande...
Vaddå för nå Key? Vad kan man mera göra då?smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Sök