Nu kommer nog flera ljud kåta människor att säga emot, men faktiskt så tycker JAG att det blir oväntat tryck genom att bara köpa till ett par 6*9or, dock kommer du få mkt mera rent fint dist fritt ljud med en riktigt förstärkare till !
värt att tänka på att dom 4*50watten är kalle anka watt och inte detsamma som ett slutsteg som ger 4*50watt då det är mätt i rms (om det är något vett i märket)
Bilstereon ger runt 10-15watt rms per kanal,
Så för 350-400kr är det den bästa investeringen du kan göra, tänk på att montera dom stabilt !
Mvh Emil
Senast redigerat av tsdi (6 februari 2008)
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal