Yes, Kortslutning. Någonting är felkopplat. Eller så är steget bränt. (trasigt)
Det är därför det går in i skyddat läge.
Edit: Kan även vara basen som är felkopplad eller ev, talspolen som gett upp.
Mät gärna upp talspolen innan du försöker igen. Kan även vara så att du kopplat
med för låg last. Då blir steget brännhett.
Senast redigerat av E-30 (9 februari 2008)
Alla sätt är bra...utom de dåliga.