Varför för att hon är tjej?

Tinoz 10 sec före dig...
10 februari 2008 · 540 Inlägg

Jag måste bara säga detta nu kan inte hålla det inom mig mer.
Jag har snurrat runder inne på garaget rätt länge nu, och när man har klickat runder och kommer till en sida som innehavs av en tjej. hon har en helt orginal bil inget specielt med den. kanske till och med är rostig.

Varför kan jag alltid slå vad om att det kommer vara ett gäng killar som har varit inne på den sidan och skrivit komentarer som snygg bil, ser bra ut osv.
här kommer frågan.

hur kommer det sig?

Bara för att det är en tjej? eller för att man tycker om orginal bilar? om tjejen skulle vissa lite hud kommer bilen ligga på hetast just nu, och få beröm för mest komenterade. flera sidor komentarer!


Varför o säg VARFÖR????!!!!!


Mvh Tinoz.

_Wallis_
10 februari 2008 · 4 506 Inlägg

Det stämmer bra.

Men! om du söker i forumet så finns det säkert 20 sådana här
trådar så ta och fortsätt i en som redan finns om du behöver tjöta om det.

Kan du andas kan du dö.
Tinoz 10 sec före dig...
10 februari 2008 · 540 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Det stämmer bra.

Men! om du söker i forumet så finns det säkert 20 sådana här
trådar så ta och fortsätt i en som redan finns om du behöver tjöta om det.

ja du wallis, hade ingen stärre koll på att det fanns fler.. man då kanske det finns fler som har fått upp ögonen?



tillägg tror inte att jag är bitter inte det hade görna träffat en tjej som respekterar att jag är ute i garaget hela helgen...

LocKtar Herr
10 februari 2008 · 1 722 Inlägg

mm, dagens i-lands problem är det ingen häjd på! nästan så man ska fly landet...

There's no need to fear, UNDERDOG is here!
Tinoz 10 sec före dig...
10 februari 2008 · 540 Inlägg

LocKtar skrev:
mm, dagens i-lands problem är det ingen häjd på! nästan så man ska fly landet...

?

MrTurbo Better than God \o/
10 februari 2008 · 1 882 Inlägg

LocKtar skrev:
mm, dagens i-lands problem är det ingen häjd på! nästan så man ska fly landet...

Gör det! cool

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Crall julgran
10 februari 2008 · 214 Inlägg

Dom som skriver kommentarer till tjejer försöker väl uppmuntra dom att fortsätta vara bilintresserad eller något hoppas jag. Får väl hoppas att det är så och att dom inte har något annat mål än det.

Lucke
10 februari 2008 · 7 Inlägg

Hehe seriöst så tror jag det beror på att det är 95% (eller mer) män här...så när man ser en tjej lagd på sin bil så känns det lite exotiskt!

Tinoz 10 sec före dig...
10 februari 2008 · 540 Inlägg

Crall skrev:
Dom som skriver kommentarer till tjejer försöker väl uppmuntra dom att fortsätta vara bilintresserad eller något hoppas jag. Får väl hoppas att det är så och att dom inte har något annat mål än det.

men om tjejen har lagt upp bilder på sig själv också med bilen kan vi säga? komenterar man bilen eller tjejens utseende?

Tinoz 10 sec före dig...
10 februari 2008 · 540 Inlägg

Lucke skrev:
Hehe seriöst så tror jag det beror på att det är 95% (eller mer) män här...så när man ser en tjej lagd på sin bil så känns det lite exotiskt!

jo för tusan alla killar drömmer väl om det cool

Tagg3N Konsult
10 februari 2008 · 1 247 Inlägg

Måste säga det att det är rätt underhållande att se såna här trådar, mest för att det aldrig,aldrig,aldrig kommer bli ändring hur mycket man än gnäller..

Som tidigare nämnt så är det ett typiskt i-lands problem. Nog tror jag många ärligt talat inte direkt bryr sig om betygen, visst är det många som vill/försöker hitta en trevlig tös med samma intressen via just garaget.

Men jag tycker helt klart man ska låta folk göra som dom vill och lägga ner energi på mer aktuella problem, inte sant?

Mvh Kim smile

MrTobias
10 februari 2008 · 1 297 Inlägg

svaret är enkelt.. för att vi är killar smile

Tinoz 10 sec före dig...
10 februari 2008 · 540 Inlägg

Tagg3N skrev:
Måste säga det att det är rätt underhållande att se såna här trådar, mest för att det aldrig,aldrig,aldrig kommer bli ändring hur mycket man än gnäller..

Som tidigare nämnt så är det ett typiskt i-lands problem. Nog tror jag många ärligt talat inte direkt bryr sig om betygen, visst är det många som vill/försöker hitta en trevlig tös med samma intressen via just garaget.

Men jag tycker helt klart man ska låta folk göra som dom vill och lägga ner energi på mer aktuella problem, inte sant?

Mvh Kim smile

jo klart.. jag tänkte inte lösa någon världskris när jag skriv det har.. ville bara veta varför?

kan ligga något i vad MrTobias säger....

j0hanna
10 februari 2008 · 95 Inlägg

Tinoz skrev:
Jag måste bara säga detta nu kan inte hålla det inom mig mer.
Jag har snurrat runder inne på garaget rätt länge nu, och när man har klickat runder och kommer till en sida som innehavs av en tjej. hon har en helt orginal bil inget specielt med den. kanske till och med är rostig.

Varför kan jag alltid slå vad om att det kommer vara ett gäng killar som har varit inne på den sidan och skrivit komentarer som snygg bil, ser bra ut osv.
här kommer frågan.

hur kommer det sig?

Bara för att det är en tjej? eller för att man tycker om orginal bilar? om tjejen skulle vissa lite hud kommer bilen ligga på hetast just nu, och få beröm för mest komenterade. flera sidor komentarer!


Varför o säg VARFÖR????!!!!!


Mvh Tinoz.

Haha, har funderat på samma sak. Men upptäckte en sak, de som kommenterar bilen med något som den inte är värd skriver ofta så till många bilar ;-) Oavsett om det är en kille eller tjej som äger den.

FireTraXX DFFL
10 februari 2008 · 9 020 Inlägg

Kan inte alla 72500 medlemmar skapa en sån här tråd så slipper vi de i fortsättningen?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Tinoz 10 sec före dig...
11 februari 2008 · 540 Inlägg

j0hanna skrev:

Tinoz skrev:
Jag måste bara säga detta nu kan inte hålla det inom mig mer.
Jag har snurrat runder inne på garaget rätt länge nu, och när man har klickat runder och kommer till en sida som innehavs av en tjej. hon har en helt orginal bil inget specielt med den. kanske till och med är rostig.

Varför kan jag alltid slå vad om att det kommer vara ett gäng killar som har varit inne på den sidan och skrivit komentarer som snygg bil, ser bra ut osv.
här kommer frågan.

hur kommer det sig?

Bara för att det är en tjej? eller för att man tycker om orginal bilar? om tjejen skulle vissa lite hud kommer bilen ligga på hetast just nu, och få beröm för mest komenterade. flera sidor komentarer!


Varför o säg VARFÖR????!!!!!


Mvh Tinoz.

Haha, har funderat på samma sak. Men upptäckte en sak, de som kommenterar bilen med något som den inte är värd skriver ofta så till många bilar ;-) Oavsett om det är en kille eller tjej som äger den.

jo sant hoppar runder och skriver samma på alla bilar den varianten har jag också sett.

jag sa det innan jag har inte sett något sånt här forum innan FireTraXX. därför detta skapades. sen att folk skriver i det kan jag inte stoppa. tongue

Phaetoon
11 februari 2008 · 8 156 Inlägg

FireTraXX skrev:
Kan inte alla 72500 medlemmar skapa en sån här tråd så slipper vi de i fortsättningen?

Det var ju ändå ett tag sedan sist. Men jag låser ändå tråden.
Mvh Moderator (Phaetoon)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang