2973
Sök

Höjjer stereon och den stängs av?

414 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
#1
Tjena. Frågar åt en polare han har lite problem med stereon kopplade in den förut osv och när man höjjer till lite över "normal" volym så stängs den bara av? Någon som har några tips? Känns som om den kanske får för lite ström? MVH

hej

801 Inlägg
16 februari 2008
#2
ja, det verkar som det, hade en kompis som "tjuvkopplade" stereon på klockan i sin 240. det funkade inge vidare, såfort han höjde så dog den.kolla med så att polerna på batteriet inte är eroderade. (gröna) om dem är det, gå över dem med en stålborste.

414 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
#3
Okej! Tack så mycket för alla svaren nu är det fixat smile Var jorden som var taskig, tråden kan väl kastas nu eller nått tongue

hej


Sök