3573
Sök

Erfarenheter Fusion?

424 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
#1
tjenna. har köpt mig en fusion 10" för dom var så jäklar fula så jag var tvungen, är det någon som har erfarenhet av dom? PP-SW10H ?

Är det någon som har en färdigt lådförslag eller är det någon som kan kolla de på de ?

fs 29,62
qts 0,377
vas liter 40,9
loudspeaker displacement 5,3

något mer som behövs ?

/Johan

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

214 Inlägg
3 februari 2008
#2
0 koll på Fusion men polarns fusion basar spelar dö go djupbas.. dom behövde stor låda iaf. vet inte hur fallet är för dej.. hoppas du får nått tryck it! i värsta fall byt te Gz wink

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan...

424 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
#3
Dream_on skrev:
0 koll på Fusion men polarns fusion basar spelar dö go djupbas.. dom behövde stor låda iaf. vet inte hur fallet är för dej.. hoppas du får nått tryck it! i värsta fall byt te Gz wink

så där mycket tryck behöver de inte vara. bara de låter bra och så. visst lite kan de ju få trycka. vill inte köra på GZ basar. man måste ju vara lite udda ibland smile

Ingen annan som har erfarenhet?

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

tokfrans
982 Inlägg
3 februari 2008
#4
tyvärr..

skitsaker. (tycker jag)
Senast redigerat av k1mm0 (3 februari 2008)


Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
3 februari 2008
#5
k1mm0 skrev:
tyvärr..

skitsaker.

Ja det är ju klart att du tucker de...
allt som itne du använder är ju skit..

Blir så jävla trött på folk som tror att de är så duktiga..
o bara klankar ner på allt... Förklara istället varför det är skitsaker...
Senast redigerat av HyperSonica (3 februari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

tokfrans
982 Inlägg
3 februari 2008
#6
HyperSonica skrev:
k1mm0 skrev:
tyvärr..

skitsaker.

Ja det är ju klart att du tucker de...
allt som itne du använder är ju skit..

Blir så jävla trött på folk som tror att de är så duktiga..
o bara klankar ner på allt... Förklara istället varför det är skitsaker...

fusion VAR ett bra märke.

men deras nya saker är bara plast och skrammel. stegen lämnar knappt någon effekt och liknande.

och jag är VÄLDIGT öppen för märken (har testat mkt) så länge det inte står MDS på  produkten
Senast redigerat av k1mm0 (3 februari 2008)


tokfrans
982 Inlägg
3 februari 2008
#7
HyperSonica skrev:
k1mm0 skrev:
tyvärr..

skitsaker.

allt som inte du använder är ju skit..

så äro dock inte fallet. dom produkterna jag använder nu använde rjag för att dom presterar så sjukt äckligt mycket för det LILLA dom kostar och inte för vad det står på produkten.


1 058 Inlägg
3 februari 2008
#8
HyperSonica skrev:
k1mm0 skrev:
tyvärr..

skitsaker.

Ja det är ju klart att du tucker de...
allt som itne du använder är ju skit..

Blir så jävla trött på folk som tror att de är så duktiga..
o bara klankar ner på allt... Förklara istället varför det är skitsaker...

kim tror inte han är duktig, han ÄR duktig!

PoLoud =D

424 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
#9
Ingen som har någon bra erfarenhet. vilken sorts låda som skulle passa optimalt.

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

424 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
#10
Ingen?

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !


Sök