3567
Sök

Importera spelare?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
18 februari 2008
Trådstartare
#1
De finns inge bra sidor som man kan köpa Indash spelare från Pioneer kennwood elelrl ikandde som är billiga? Från usa typ och dom skickar så man slipper tull?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
18 februari 2008
#2
Tyvärr är det ju lite snett med radiobanden och sånt på usa spelaren.
Och vill man ha GPS är det regionsfel även där sad

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
19 februari 2008
#3
sebbanboy14 skrev:
De finns inge bra sidor som man kan köpa Indash spelare från Pioneer kennwood elelrl ikandde som är billiga? Från usa typ och dom skickar så man slipper tull?

Finns ingen som kan garantera att du slipper tull...så räkna inte med det, även om de säger så för att få sälja till dig..

/Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!


Sök