18 februari 2008
Trådstartare
Shena! har flyttat över ljudet från en bil till en annan. kör med panasonic stereo orginalhögtalarna ett MDS gp4 steg och en MDS fanatatic 2x10'' låda.
med steget medföljer en fjärrkontroll som man drar sladd mellan kontrollen och steget, med den kan man kontrollera hur mkt bas man villha från förarplatsen istället för att gå o skruva på steget.
Jag har endast kopplat in baslådan i steget nu, och ska ha det så, bryggat på de bakre kanalerna (nere).
lådan dundrar på helbra och allt, men den j*vla fjärren vill inte fungera! har kopplat bryggan på fram också, men den fungerar inte där. så jag har rätt kopplat nu!
Hade samma problem förut i en annan bil när jag kopplat ur ljudet där, och sen kopplade i det igen, men då hoppade fjärren igång efter några försök, dock ej med samma prestanda som första gången jag kopplade in ljudet.
Så jag undrar om någon har ett humm om vad det kan vara, jag antar glapp i steget då går det på garantin, för felkopplat är det då fan inte! eller? tack på förhand /Kristoffer.