3558
Sök

Lågpassfilter

602 Inlägg
19 februari 2008
Trådstartare
#1
Tja, jag ska "uppgradera" min baslåda lite, och jag undrar om jag behöver köpa sånt där filter, kollade på ett http://www.fetbas.com/catalog/product_i … cts_id/119 men sen såg jag att mitt mono steg har Hög och Lågpassfilter 50-500Hz. behöver jag ha något filter då? är inte så bra på de där med Hz.
Steget jag har är http://www.fetbas.com/catalog/product_i … cts_id/241

Mvh Nyman

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

719 Inlägg
19 februari 2008
#2
Nej du behöver inget passivt filter sitter ju redan ett aktivt filter på steget som du kan ställa HZ på själv. dela nånstanns kring 70-100hz bara att lyssna sig fram va du tycker låter bäst.

live free, die young.


Sök