5430
Sök

Saab 9-3 Aero Nerrepad runt om..

49 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
Hejsan! Jag tänkte höra vad jag ska göra för någonting. för nu har det som man fruktar mest nämnligen inträffat.
Jag kom ut till bilen tidigt i måndags morse och ser till min fasa att hela min fina Saab är nerrepad. hela vägen runt om.
Ser även ut som att dom har försökt skriva någonting på vänster dörr.  Jag har polisanmält det och jag vet vilka som gjorde det. Även försäkrings bolaget är givetvis informerade. Men självrisken som jag nu kommer att få stå för ligger på 4500:-.  Men hörde av en arbetskamrat att det fanns någonting inom nån försäkrings tjabo som kunde hjälpa till att betala självrisken eller hur det var? Någon som vet något om det?

Tänkte även passa på att fråga om någon vet någon bra och seriös lackerare runt örebro trakten som kan lacka om bilen samt byta ut framrutan? (vet nämnligen bara en och det är krockdoktorn i Lindesberg och enligt uppgift från en volvo ägare vart hans omlackering rinnig....)

Mvh/E.E
Senast redigerat av FormulaGTI (20 februari 2008)

BMW fantast
1 172 Inlägg
20 februari 2008
blir lacken rinnig så är det bara att åka in igen och inte acceptera det... så får dom lacka om...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Sök