4234
Sök

Politik

137 Inlägg
20 februari 2006
Trådstartare
Tänkte det skulle vara intressant att se vad vi motormänniskor har för politiska åsiker, så vad ska ni rösta på nu när det är ungefär sju månader kvar till val?
Ni kan gärna motivera varför ni ska rösta som ni ska om ni nu känner för det, eller bara skriva rent utav vad ni ska rösta på!

Följande alternativ går att välja på:

- Vänsterpartiet
- Socialdemokraterna
- Miljöpartiet

- Centerpartiet
- Kristdemokraterna
- Folkpartiet
- Moderaterna

Sen om ni vill ta något parti jag inte skrivit ned så får ni väl skriva det. smile

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Fisketokig
2 997 Inlägg
20 februari 2006
Klart att det är Moderaterna som gäller.

Det ska inte löna sig att vara hemma. mer fördel till småföretagen. dra ner på alla bidrag som huvudfrågor.

sänk fastighetsskatt och förmögenhetsskatt är också fördel...

Lata bidragstagare röstar Socialdemokraterna, idioter på miljöpartiet, fjollor på vänstern.

Borgarna mot seger.

tack för mig.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 februari 2006
Jag får inte rösta ännu men när jag får så blir det antagligen blått.. aldrig gillat vänstern sen jag visste vad politik är för något yikes
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (20 februari 2006)

Bmw osv..

Dieseldoktor
112 Inlägg
20 februari 2006
inte fan tänker jag rösta på några jävla slipsnissar! tänk om man helt enkelt inte vill jobba, det är ju bättre å mjölka pengar ur staten! men jag tänker inte rösta på nåt av de etablerade partierna för jag är så jävla trött på politiker som inte fattar ett skit av vardagslivet, hoppas fildelningspartiet kommer med då ska jag rösta på dom det verkar vara ett bra missnöjesparti, annars röstar jag blankt, kanske junilistan. röstade på dom i eu-skiten

Vw trimmare
2 995 Inlägg
20 februari 2006
Moderat enda rätta! Måste fråga vad ni tkr om sossarna? Senaste fylleskandalen då hon skrek rasistiska ord slogs med vakter och hon nekar och får behålla jobbet? Förra året var det skandal då förre ssu ledaren fiffla med skatter och bidrag till höger och vänster vad gör han idag tror ni? HAN sitter i kansliet han fick ett toppjobb för att han fiffla det bevisar ju att sossar hyllar fiffel och fusk smile BTW alla sossar visste ni att fiffla med skatten lr jobba svart ger hårdare straff än mord? Näj nu slutar jag skriva innan det kommer svordomar här smile

"Glidare"
254 Inlägg
20 februari 2006
Mjo måste hålla med de flesta här att jag också skulle rösta liberalt/nyliberalt, främst eftersom deras ekonomiska politik, men också med tanke på att sossarna styr sätt under det senaste åren inte direkt har imponerat på mig. Men kan gärna diskutera om det, om någon annan har en annan syn.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 februari 2006
sverige är det enda land som kör skatt på skatt på skatt..... vi skattar våran lön, vi skattar på våra varor, vi skattar på vägskatten och vi skattar återigen för att få köra in i sthlm city... GO Borgarna

hehe Moderaterna vill ju till och med sänka åldern på systemet... deras argument    "vi får gifta oss när vi är 18 år gammla, men vi får inte köpa champange till vårt eget bröllop"
klockrent big_smile

Team Insane Racing

Sök