3583
Sök

Prisvärde in-dash-skärm?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
20 februari 2008
Trådstartare
#1
Finns ju en hel hög med skärmar.
Finns de någon som ser helt okey ut och leverarer bra ljud för en okey peng?
Finns mycke importspelare som låter skit med.

Någon med ett bra tips? Gärna en hemsida med där jag kan hitta den=)

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

Svensk Mästare SQL Mini 2010
2 009 Inlägg
20 februari 2008
#2
Köp en begagnad märkes spelare istället det är stor skillnad i kvalite.

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
20 februari 2008
#3
Menar du en huvudenhet med inbyggd skärm eller bara en skärm ??

Det är ju sällan en skärm levererar ljud överhuvudtaget iaf tongue

Jag har iaf kollat på en JVC KW-AVX800, verkar jäkligt nice.

Priset ligger runt 300-400 dollar på ebay vad jag kan komma ihåg, att köpa i sverige är inte ens att tänka på om man inte är rik då den kostar 7-8 tusen här.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök