4318
Sök

Hjälp med lågnivåkoppling på slutsteg

20 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#1
Har ett Novex sx2000 ett fyrkanals steg, undrar bara om man kan koppla lågnivå kabeln på out porten eller måste den gå via in?

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 februari 2008
#2
Halvarsson skrev:
Har ett Novex sx2000 ett fyrkanals steg, undrar bara om man kan koppla lågnivå kabeln på out porten eller måste den gå via in?

du ska koppla på in om du nu inte ska koppla på ett steg till  till ett annat steg

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

20 Inlägg
25 februari 2008
Trådstartare
#3
ja okej men va gör out porten då

Mr Kock =)
199 Inlägg
25 februari 2008
#4
Precis som det låter... Skickar signalen vidare, ifall du vill koppla in ett steg till, utan att dra en ny kabel hela vägen från Stereon...

Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger...
Sponsrad av: www.ljudia.se


Sök