4402
Sök

940 91-

241 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
#1
Någon som vet om man kan få både övre och nedre raden på bakljuset att lysa på 940? typ som på 740 kan man ju ha hela nedre raden lysnade?


Darth Vader
1 644 Inlägg
26 februari 2008
#2
du får nog ha dubbelpoliga glödlampor där bromsljusen, och dimljusen sitter isf, och då seriekoppla 5w till positionsljuset bak. Då borde det fungera, kan nog bli en del pill med kretskort och liknande, men resultatet kan blir fint.

Braaaaap?

10 287 Inlägg
26 februari 2008
#3
V v läs forumets regler för postning:

§3 När du postar (gäller forumet)
• Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om och följ rubrikanvisningarna som hittas i en klistrad tråd i varje forum. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna kommer att låsas eller raderas utan förvarning.

Om alla med en "940 -91" skulle rubriksätta på så sätt skulle det bli kaos. Skriv beskrivande rubriker.

Tråd låst
Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök