En kompis köpte en 740 GL -90 innan jul och nu flippar instrumenteringen och vindrute torkaren ur nån gång då och då, och igår fick även belysningen på vänster sida spel (samtliga lampor). Antar att de är nått jordfel av nått slag och ja vill bara höra om nån har nån aning om de är nån jordpunkt som kan vara värd att kolla upp?