Förstår sig nån på Kvinnor?

TobbeTT
24 februari 2008 · 948 Inlägg

hmm ja vad kan man säga..inte vara för snäll för då vill dom bara ha en som kompis för hemska tanke om det skulle bli nått mer

recept: halvdryg bratt med slickat hår med rutmage wink

cutlass
24 februari 2008 · 383 Inlägg

Jag håller med!! det finns nog inte en enda dag ..jo typ EN dag i månaden jag förstår mej själv! Jag blir galen på mej själv över allt för mycke. Jag förstår mej inte på mej för fem öre...inte många andra heller för den delen ( så pluss i kanten till dom jag känner som står kvar där dom står wink haha. Inte för att killar är så mycke bättre,men dom verkar iaf förstå sej själva samt varandra bättre...hur gör ni!?*avis*  Det här me garaget... jag känner verkligen hur jag ibland på riktigt irriterad över när vissa vänner sitter inne vid datan när jag vet att dom har hur mycke som helst att göra i garaget..å jag tjatar å tjatar på att dom ska dra ut å pille bil...å blir sur när de endå efter två timmar sitter kvar inne. Men vad gör jag själv..jo sitter inne!.. hur less blir jag inte på mej själv.  Jag säger då de så har jag inget mer sagt wink!

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.
nicke_b2
24 februari 2008 · 266 Inlägg

Lever ännu den här tråden?smile
Fan här har man gått vidare och skiter i alla dryga jävla brudar och hittat en as fin tjej vid namn Sandra!
Hon är mitt allt och älskar henne över allt annat på jorden!

Hon har bara fördelar, är så rak och öppen så kan inte klaga på nåt!

Mvh Niclas(trådskaparen)

Hee-Maan
24 februari 2008 · 3 113 Inlägg

jag förstår mig inte på kvinnor/tjejer heller om jag ska vara riktigt, riktigt ärlig! tongue

stör mig lite på dom ibland.. men fan, om man bara hade en bil som man skulle kunna pilla på så är det inge problem tongue

Semper Fi
neckwomen_88
24 februari 2008 ·

Hehe, förstår mig inte heller på kvinnor..

...därför jag håller mig till män, väldigt lättförstådda big_smile

_Spawned_ Maskinförare
24 februari 2008 · 1 163 Inlägg

Den man som säger att han förstår kvinnor är antingen en mytoman eller en "shemale"....

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
_Spawned_ Maskinförare
24 februari 2008 · 1 163 Inlägg

ewrs skrev:
Jag bor med min fästmö nu och måste säga att jag börjar förstå mer och mer för varje dag.

Men vissa saker får jag helt enkelt lov att acceptera. Som till exempel att när jag gör fel så blir det världens ståhej från henne, men när hon gör fel så ska jag bara låta det gå, för annars blir hon sur på mig för att jag påpekar felet.

Någon som känner igen? tongue

Kvinnor kör den här...

Regel nr 1. Jag har alltid rätt.
Regel nr2. Råkar jag ha fel, återgå till regel nr 1.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
dudde008 Någon Form Av Proffs
24 februari 2008 · 214 Inlägg

De är väl bara att bocka och stocka så blir dom på finare humör!

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!
BMW E36 LIMO "The Green Hell" (1997)
Cruizr
24 februari 2008 · 417 Inlägg

Det är nog inte meningen att man ska försöka förstå sig på dom... De är väl från en annan planet eller hur va det nu? wink

mvh//

Noiseprojekt
24 februari 2008 ·

jockecruiser skrev:
Det är nog inte meningen att man ska försöka förstå sig på dom... De är väl från en annan planet eller hur va det nu? wink

mvh//

Ja är dom inte från Venusberget?? lol *IRONI!!*

index
24 februari 2008 · 658 Inlägg

ewrs skrev:
Jag bor med min fästmö nu och måste säga att jag börjar förstå mer och mer för varje dag.

Men vissa saker får jag helt enkelt lov att acceptera. Som till exempel att när jag gör fel så blir det världens ståhej från henne, men när hon gör fel så ska jag bara låta det gå, för annars blir hon sur på mig för att jag påpekar felet.

Någon som känner igen? tongue

Japp, allt för väl tongue

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
maliin
25 februari 2008 ·

Nog om vi är kluriga..men era svar o blickar slår ju allt! lol

Roundcube
25 februari 2008 · 801 Inlägg

Det är inte lätt att gå runt 365 dagar om året och vara glad tongue einstein gav ju upp att försöka förstå hur kvinnor tänker, han började med nåt lättare, som att klyva atomen t.ex tongue Ett förhållande bygger på ömsesidiga uppoffringar och kompromisser, om man inte lyckas med dety och kan anpassa sig, så kommer inte relationen att funka. det är så jobbigt när man har träffat en tjej som man gillar mycket och visar det, och bara får kalla handen tillbax. killar har också känslor!

Japs-Jens
25 februari 2008 · 1 503 Inlägg

Känslor är bra så länge det varar. Sen blir dom ett helvete..

RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Noiseprojekt
25 februari 2008 ·

Roundcube skrev:
Det är inte lätt att gå runt 365 dagar om året och vara glad tongue einstein gav ju upp att försöka förstå hur kvinnor tänker, han började med nåt lättare, som att klyva atomen t.ex tongue Ett förhållande bygger på ömsesidiga uppoffringar och kompromisser, om man inte lyckas med dety och kan anpassa sig, så kommer inte relationen att funka. det är så jobbigt när man har träffat en tjej som man gillar mycket och visar det, och bara får kalla handen tillbax. killar har också känslor!

Ömsesidiga?? menar du, kvinnan har ALLTID rätt vad det än gäller och om killen gör fel blir det ett j***a liv!?

boggen
27 februari 2008 · 73 Inlägg

Va vore livet utan kvinnor grabbar ?  Men nog är dom knepiga.. Har inte läst alla inlägg men av egen erfarenhet så tycker jag alla fruntimmer dras till farliga män !? Har jag rätt eller fel?

Audi A4 2.0 TS "S-line" (2006)
Skyracer Skyracer
27 februari 2008 · 917 Inlägg

Jag förstår mig inte på människor, oavsett kön.

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
Journath Jägare
27 februari 2008 · 172 Inlägg

kvinnor är bra när man gör allt perfect.. gör man ett fel blir dom sura och frågar man vf så säger dom bara att dom inte vill säga hur man ska bete sig.. haha råkat ut för det minst 3 gånger nu.. klurigt som fan! men dom är annars underbara!

Är huvet dumt får kroppen lida!! :P
Volvo V70R "Team Tm-racing" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang