3770
Sök

Vad heter låten och artisten på denna låt?

735 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
#1
Någon som vet vad denna låten och artisten heter?

http://www.youtube.com/watch?v=KXplH9Fy … re=related

Måste ha den, MVH: Marcus

www.armournordic.se www.autoexperten.se
Projekt Ford Mondeo.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224413 (Ford mondeo)
En riktig gentleman är en som kan spela säckpipa, men ger fan i det.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
27 februari 2008
#2
Bassotronics - Bass, I Love You .. Stod i kommentarerna till videon.. wink

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/


Sök