Taklucka som lever sitt egna liv !!!
Pappa har en 850 med eltacklucka som lever sitt egna liv bokstavligt...
Sen öppnar sig , stänger sig.. helt utan anledning
....
Öppnar sig i båda lägena , sen när den ska öppna sig helt går den inte alltid hela vägen bak utan stannar å stänger sig igen.. Den drar den igång igen upp å ner upp å ner stänga öppna stänga öppna....
Å de e inte de att den gör de ibland , utan hela tiden....
Nån som vet nått om detta ???
Kram !!!
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf!
snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??
lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf
Mvh danne
danneC5 skrev:
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf!
snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??
lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf
Mvh danne
Skrattar gör ja åt de kan ja lova
Men den säkringen går till nått annat, kommer inte ihåg va de va bara
Hmmm....
Meerx skrev:
danneC5 skrev:
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf!
snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??
lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf
Mvh danne
Skrattar gör ja åt de kan ja lova
Men den säkringen går till nått annat, kommer inte ihåg va de va bara
Hmmm....
leta upp vart motorn sitter till takluckan o ryck kontaktstycket då?
löser ju inte felet med slipper konstiga ryck..
chrille_ skrev:
Meerx skrev:
danneC5 skrev:
låter ju hel trevligt! man får sig ett gott skratt åt skiten iaf!
snabbaste lösningen för att få den stängd måste väl vara att rycka säkringen till takluckan när den är i stängt läge??
lagar ju inte felet men de slipper regna in iaf
Mvh danne
Skrattar gör ja åt de kan ja lova
Men den säkringen går till nått annat, kommer inte ihåg va de va bara
Hmmm....
leta upp vart motorn sitter till takluckan o ryck kontaktstycket då?
löser ju inte felet med slipper konstiga ryck..
Kan man göra... men sen när man vill öppna den då??
de e ju de
Kanske fått virus eller blivit hackad
/Martin