vart får man tag på dimljusen tex från 740 dom som sitter nere i spoilern? har letat som tusan hittar inget, vill ha tag på och sätta nere i spoilern på 940.
Jo jag vet sitter i rätta lyset.. =/ Jag ville ha typ sånna där rektangulära som finns på tex 740.. Har även kollat på biltema ska nog inhandla o sätta i spoilern