3474
Sök

Koppla ur larmet

250 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
#1
Hej,

Har volvo 850 med volvo guard. Vill koppla loss larmet då jag tappat bort den lilla fjärrknappen.Fick höra att det va svindyrt o skaffa nytt. Men iaf hur kopplar man loss larmet?

"Ta bort relät till startspärren å brygga stiften för startläget" låter väldigt ivecklat...

Mvh david


4 554 Inlägg
28 februari 2008
#2
vet inte hur de e gjort på 850 men på en saab 9000 ja koppla bort de på va de bara att koppla ihop kaben från tändningslåset igen då den va delat och inkopplad i varje ända till larmen

245 Inlägg
28 februari 2008
#3
sitter ett relä i reläboxen som ska bort å ersättas med ett bryggat(relä) var så på en polares 855

BMW 540 e39 -97
940Turbo -91 brukis *såld* BMW 318is e36 -92*såld*
240GLT -83 projekt *skrotad* 240DL -85 möjligt tidsfördriv *skrotad*
LEG. åkafrånpolisåcykla6månder *genomförde kursen med bravur*

452 Inlägg
28 februari 2008
#4
Om det är en 4knappars fjärr så är den INTE skitdyr ca 400:- bättre att köpa en sådan än att riva ur larmet.

mvh marcus

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

C20LET
1 041 Inlägg
28 februari 2008
#5
Dosan kostar mellan 200-300kr så det e inte dyrt finns i de flest webbsajten, jag har själv köpt 2st för 500kr

Vi tycker olika vet jag, that's it

C20LET
1 041 Inlägg
28 februari 2008
#6
det finns på mds på 376 eller va det va, kunde inte länka sidan men kolla på www.mds.se så hittar du under bil ljud o längst ner larm o sånt!

Lycka till nu!

Vi tycker olika vet jag, that's it

1 688 Inlägg
28 februari 2008
#7
Jag köpte en fjärr-dosa på Volvo, och den kostade bara 499 kr.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

250 Inlägg
2 mars 2008
Trådstartare
#8
Okej, kan man installera fjärren själv????????
Senast redigerat av DavidMartin (29 oktober 2008)



Sök