7317
Sök

hur kommer de sig att vissa håller på ett visst märke?

lastbils chaffis......
299 Inlägg
25 februari 2006
Trådstartare
kollade runt lite på sidan och ganska snabbt märker man att de flesta håller på ett speciellt märke...... liten fråga bara här då: vilket märke? och varför?

för mig var de att far min körde rally med saab 96 innan han gick och dog och det har påverkat mig rätt mycke kan man säga..... så för min del är saab den bil jag verderar högst (med alla sinna egenheter.......... wink
sen så kan man ju alltid "prova på" andra märken men men nån gång ska de bli rwd och 4wd iaf......wink

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

Evolution
1 627 Inlägg
25 februari 2006
gillar min opel pågrund av allt jobb jag laggt ner på den och dom speciela formerna på den

Fäll ner pungen och landa

9 108 Inlägg
25 februari 2006
Jag är inget hardcore Opel-fan egentligen men har blivit lite besatt av Omegor och har ägt fyra st.. Mest för att det inte finns någon annan som "stylar" sådana! Vill inte åka runt i en saab t.ex. som ser ut som vilken som helst! Nu har jag en unik bil för en hyfsat billig peng.

Opel och Audi är dom som ligger mig närmast hjärtat i alla fall. Sedan är forumet på opel sport club så grymt så jag har fastnat rejält i opelträsket smile

Såld på Italienare
579 Inlägg
25 februari 2006
Saabnorden skrev:
kollade runt lite på sidan och ganska snabbt märker man att de flesta håller på ett speciellt märke...... liten fråga bara här då: vilket märke? och varför?

för mig var de att far min körde rally med saab 96 innan han gick och dog och det har påverkat mig rätt mycke kan man säga..... så för min del är saab den bil jag verderar högst (med alla sinna egenheter.......... wink
sen så kan man ju alltid "prova på" andra märken men men nån gång ska de bli rwd och 4wd iaf......wink

Ofta är det samma som med sin mor och far.
Du säger inte att t ex: din kompis Kalles pappa är bättre än din egen eftersom du inte vet bättre.
smile

524 Inlägg
25 februari 2006
De e typ fördommar å meriter som påverkar vilket bilmärke man väljer tongue

Sök