Bilen jag har..förra ägarn hade tonat den fram..dom på besiktningen godkände det inte..sen fick han göra om det..fast han hade fortfarande toningen kvar..och då godkände dom det..lite konstigt
Du kan bara veva ner rutan / rutorna fram. om du har elhissar bara dra ut sladden sen , annars får du ta bort veven. Finn ingen lag på ha sidorutor på bilen.
Du kan bara veva ner rutan / rutorna fram. om du har elhissar bara dra ut sladden sen , annars får du ta bort veven. Finn ingen lag på ha sidorutor på bilen.
MVH Mattias
Beprövad metod?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
MVH Mattias
Det funkar .. jag besiktigade på sommaren, rutorna nerhissade och körde igenom utan problem.
MVH Mattias
Det funkar .. jag besiktigade på sommaren, rutorna nerhissade och körde igenom utan problem.
Mvh PooH
ja har man den turen att man besiktigar på sommaren så brukar de funka, har även jag lyckats med den metoden.
Plexiglas är inte heller godkänt, det bilar dessutom vassa kanter när det spricker så det är direkt olämpligt. Innom racing används macrolon men det är inte godkänt för gatbruk.