Är det nån som vet var man kan dra sladdar och slangar genom torpedväggen på en volvo 850? Ska sätta en laddtrycksmätare på min hade jag tänkt. Hur mycket måste man plocka bort för att komma åt?
sätt et T-kors på slangen under ratten som går till orginal laddtrycksmätaren som sitter i instrumenthuset, strömen tar du enklast från reostaten till belysningen i instrumenthuset.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.