Har ni sätt hur de chockhöjt priserna på strömkabel?
Exempel.. 21mm2 6 meter förut 149kr, nu 349!! Vad faan? Jag som tänkte köpa lite ny kabel till Beemern, såg 449 för 30mm2.. vart helt chockad, den kosta ju 269 förut.
De enda som säljer strömkabel mycket billigare är de som köpte upp ett stort lager innan kopparpriset började rusa. Har även hört att vissa märken har börjat blanda i andra metaller, typ aluminium, för att hålla nere priset.