3718
Sök

Vad har hänt med Biltemas strömkabel?!

12 086 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
#1
Har ni sätt hur de chockhöjt priserna på strömkabel? yikes

Exempel.. 21mm2 6 meter förut 149kr, nu 349!! Vad faan?
Jag som tänkte köpa lite ny kabel till Beemern, såg 449 för 30mm2.. vart helt chockad, den kosta ju 269 förut.

Ska vi skriva protestlista? smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
11 mars 2008
#2
Har dom inte bytt märke till nå dyrare då eller är det exakt samma? smile Kopparpriserna kanske gått upp jättemycket? big_smile


Driifter;)
1 630 Inlägg
11 mars 2008
#3
jo den har änna blivit dyyr.. e ju lite synd.  för strömkabeln blir ju inte sämmre för de står biltema på tongue

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

12 086 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
#4
Amazon_123GT skrev:
jo den har änna blivit dyyr.. e ju lite synd.  för strömkabeln blir ju inte sämmre för de står biltema på tongue

Det KAN den ju iofs bli.. men nu är ju redas strömkablar kända för o va relativt bra! Och de va ju humana priser. Men 234% höjjning är ju vansinne.

Btw.. koppar är mkt dyrt, men någon höjjning är de väl inte o tala om vad jag hört! smile

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
11 mars 2008
#5
koppar priset har stuckit iväg VÄLDIGT mycket.
samt att de bytte leverantör, fick jag berättat av en som jobbade på tema


372 Inlägg
11 mars 2008
#6
De enda som säljer strömkabel mycket billigare är de som köpte upp ett stort lager innan kopparpriset började rusa. Har även hört att vissa märken har börjat blanda i andra metaller, typ aluminium, för att hålla nere priset.

Octanaudio
Ljudbyggaren
Tävla i bilstereo Bilstereoförbundet
Team Ljudbyggaren

Ford Racing
479 Inlägg
11 mars 2008
#7
sir_daniel skrev:
koppar priset har stuckit iväg VÄLDIGT mycket.
samt att de bytte leverantör, fick jag berättat av en som jobbade på tema

Bytt leverantör stämmer..sen så har priset gått upp på det!

Ja Just!


Sök