3716
Sök

nån som har/haft ett Dragster DAA1501 slutsteg?

250 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
#1
Ni som eventuellt har haft/har ett Dragster DAA1501 vad tycker ni om det?


329 Inlägg
9 mars 2008
#2
gorre skrev:
Ni som eventuellt har haft/har ett Dragster DAA1501 vad tycker ni om det?

vad tänker du då??
för hopnings vist får jag ett par eller fler Dragster DAA2201 och har goda förväntnigar om att dom ska kunna spela på bra...

så vad är du ute efter för svar????

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

250 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
#3
Herr Nilsson skrev:
gorre skrev:
Ni som eventuellt har haft/har ett Dragster DAA1501 vad tycker ni om det?

vad tänker du då??
för hopnings vist får jag ett par eller fler Dragster DAA2201 och har goda förväntnigar om att dom ska kunna spela på bra...

så vad är du ute efter för svar????

är ute lite efter,ja vad ska man säga typ en resencion om dom håller vad som lovas tankar om det gentemot konkurenter och sådär mest almänna plus och minus med steget.


250 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
#4
ingen som har nått att säga om saken?
skulle vilja ha lite info om steget inann jag köper ett.



Sök