Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Det är så att jag beställde lite bildelar från tyskland den 25/02/08 och betalade allt och det var lungt och säljaren tar och lämnar paketet på fraktbolaget GLS den 27/02/08 därefter väntade man några dagar och kollade med fraktbolaget hur det gick och när man kan väntas att få det man beställt,
då fick man det lugnande svaret "6March" dvs förra torsdagen.
Torsdagen gick och inget paket anlände,
så då var det nya tag och kontakta bolaget (dock efter flertalet försök utan att nå dom) så bad jag säljaren kontakta dom och han fick svaret "He will recive the package this week"
Skickade igår och frågade säljaren om han hade ngn aning om vad som hänt då jag inte fått något paket,
han tog och ringde dom idag och då menar fraktbolaget helt och hållet bestämmt på att jag
redan fått paketet,
Det jag undrar är:
När det gäller ett så pass stort paket (30+Kg) Måste inte ett sånt paket kviteras?
Eller får man hem avi/rek?
Vad ska man igentligen göra vid ett tilfälle som detta då fraktbolaget står fast vid att dom levererat fast jag vet att jag inte fått ngt paket (ganska svårt och missa ett så pass stort paket).
Hoppas att ngn har ngt tips vad man ska göra, är inge roligt att kasta ut några tusen för att sedan inte få ngt