3807
Sök

Lat eller drabbad?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
om man är överviktig, är man då lat.. eller drabbad..............?

ja nu får ni diskutera..   ordet är ert cool
Senast redigerat av richardoo290 (11 mars 2008)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 mars 2008
Jag har lösningen på gåtan:

Hon är lat.

Den som tvingas se henne är drabbad lol

Nej men fy fan för att se ut sådär, jag e la inte direkt hälsan själv men jag ser iaf fortfarande k*ken när jag pissar, hon lär väl inte kunna knyta kosnörena bara tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 703 Inlägg
11 mars 2008
Kom igen, väx upp förfan.
Starta en tråd bara för att du har hittat en bil på en överviktig människa.

7 100 Inlägg
11 mars 2008
nu börjas de här ochså!!först klagar du på dom som spelar WOW,och nu på dom som är överviktiga!!
jävligt moget......

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
bmx skrev:
nu börjas de här ochså!!först klagar du på dom som spelar WOW,och nu på dom som är överviktiga!!
jävligt moget......

nej absolut inte! därför ställde ja frågan är man LAT eller DRABBAD!
lat betyder att du kan kontrollera vad du äter osv.. men skiter i det,
drabbad betyder att du har en sjukdom!, jag är bara nyfiken på vad folk tycker om överviktiga?

jag anser att för många är det ett problem och man bör hjälpa personer som har dessa sjukdomar/svårigheter, det finns en skillnad på lat och drabbad!

3 113 Inlägg
11 mars 2008
tycker inte att ska behövas nya roliga trådar för att visa bilder.. det finns ju dock ingen "lustiga-bilder-läggs-här"-tråd men det ska det väl ändå inte behövas enligt mig...

Då kan man väl chilla lite med dessa typer utav trådar..

hon är klart drabbad.. drabbad utav övervikt och det är någon som tyckte helt enkelt att det var lustigt när magen, eller vad det nu är, hänger så att man ser den..

Semper Fi

1 703 Inlägg
11 mars 2008
richardoo290 skrev:
bmx skrev:
jävligt moget......

drabbad betyder att du har en sjukdom!, jag är bara nyfiken på vad folk tycker om överviktiga?

jag anser att för många är det ett problem och man bör hjälpa personer som har dessa sjukdomar/svårigheter, det finns en skillnad på lat och drabbad!

Skitsnack.
Du hittade en bild på en fet kvinna och tyckte det var otroligt kul. Nu vill du dela med dig av din triumf så att folk kan tycka att du är en jävel på att hitta bilder, samt skratta åt feta.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
henkebenke skrev:
richardoo290 skrev:
bmx skrev:
jävligt moget......

Skitsnack.
Du hittade en bild på en fet kvinna och tyckte det var otroligt kul. Nu vill du dela med dig av din triumf så att folk kan tycka att du är en jävel på att hitta bilder, samt skratta åt feta.

märker att tråden spårar ur ... feta kvinnor är de väll bra längesen man skratta åt? ge dig... roll

DFFL
9 020 Inlägg
11 mars 2008
Alla som är överviktiga är det av egen vilja.
Ifall man inte märker att något är fel när man knappt kan gå utan att få andnöd och hjärtflimmer så borde man avlivas.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 703 Inlägg
11 mars 2008
Vill du ha en diskussion angående fettma skulle du ju kunna ha en annan approach?

Skit samma.. tanten va fet, det håller jag med om. smile

Sök