3713
Sök

ang basrör,

669 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
#1
hallå
jag ska bygga låda på 130 liter  och jag undrar spelar det nån roll om det blir nån deciliter mer? eller mindre?
och en sak till:
hur nära får basrörets ände vara baslådans vägg?

///eddie


21 761 Inlägg
12 mars 2008
#2
Nej, med så pass stor lådvolym så gör det ingen skillnad på några få deciliter.

Man rekommenderar att avståndet till motstående vägg bör vara minst lika stort som innermåttet på röret.


Sök