Tomten skrev:
Hej
Ang steget så vet jag inte så mycket om det efter som jag fick det av min far

Men vi koncenterar oss på lådan som är mitt problem just nu.
Men vi säger att det ska var en portat låda jag vill att den ska spela bra men ändå se snygg ut. Är väll mest show som jag vill ha. Heheh.
Specifikationer
Maxeffekt: 1500 Watt
Effekt (RMS): 500 W RMS
Känslighet: 85 dB
Frekvensomfång: 23 - 500Hz
Impedans: 1 el. 4 Ohm
Mont. Djup: 178mm
Storlek: 12"
Övrigt: Dubbla 2 Ohms talspolar
Funktioner
Vas: 45 liter
Qts: 0,42
Fs: 28 Hz
Xmax: 18,1 mm
kan det stämma
De kan stämma rätt bra de. du såg att de fanns rekomenderad portad låda där. mått och sådant.
Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !