3985
Sök

PayPal? Säkert att använda?

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
12 mars 2008
Trådstartare
Som sagt så undrar jag om PayPal är säkert att använda och om det finns någon som vet ungefär vad det kostar att skicka ner en mobil till Afrika?tongue

Team Insane Racing

2 079 Inlägg
12 mars 2008
säkert är det väl men jag vet inte vad det kostar att skicka telefoner till afrika wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

badboy for life
356 Inlägg
12 mars 2008
har själv betalt en del räkningar till tradera med paypal och har alderig haft några problem:)

leva bör man ändå dör man

551 Inlägg
12 mars 2008
Har bara positivt o säga om paypal

You can't B serious, oh K

1 353 Inlägg
12 mars 2008
jag följer med strömmen jag med, och har ingenting negativt att säga om paypal.
det är ovärderligt när man ska handla på Ebay i tyskland/USA smile

There's no replacement for displacement

IT-Tekniker
376 Inlägg
12 mars 2008
Antalet miljoner användare kan inte ha fel..

det är säkert.

Men varför ska du skicka ner en mobil till afrika, kolla upp så att det är korrekt och så att ingen försöker blåsa dig, jag la ut min gamla mobil på tradera och inom loppet av 3 dagar hade 4 personer från nigera kontaktat mig och ville köpa min mobil (som var värd ca 500 kr) för 6000 kr. Dock bluffade allihop.

Förresten, varför ens bry sig om att skicka en mobil till afrika? Är det någon du känner där?
Om jag hade fått pengar för en gammal mobil och de bett mig skicka den till afrika, så skulle jag lätt blåst personen, eller hur troligt är det att personen reser från afrika enda till sverige?

306 Inlägg
12 mars 2008
har använd paypal ett X antal gånger, funkar perfekt, inget att klaga på över huvud taget. tyvärr ingen aning vad frakten till afrika kan gå på. borde väl finnas på postens hemsida kan jag tänka mig
Senast redigerat av Skyline_GTR (12 mars 2008)

712 Inlägg
12 mars 2008
Säkert köpt 100 pryttlar på eBay.. och betalat me Paypal.. funkar skitbra big_smile

196 Inlägg
12 mars 2008
paypal är hur smidigt som helst... handlar mycket på ebay tack vare det säkra systemet som paypal har

Better than God \o/
1 886 Inlägg
12 mars 2008
PayPal är det säkraste du kan använda på nätet enligt mig. Använder det mycket och ofta utan några problem alls...

På Ebay är det verkligen perfekt att ha, har man dessutom ett verifierat konto ger man ett seriösare intryck mot den man handlar med också.
Senast redigerat av MrTurbo (12 mars 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
13 mars 2008
Trådstartare
okej jo detta låter bra med paypal. men nu har vi listat ut att denna användare som ville erbjuda 800USD är bluffare då det är fler personer som har erbjudit samma summa för telefonen (i usa). så det blir inget skickande till afrika!tongue

Team Insane Racing

Sök