3206
Sök

Trevligt ljudbygge i en BMW.

8 156 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
#1
Hittade ett par intressanta länkar på lazzat som jag vill dela med mig av.
Det är en ganska så bra projekttråd med bra dokumentation.
(Det är lite fler bilder i ena tråden)
Ganska så fina projektbilder. Fint hantverk är det också.

http://www.car-hifi-audio.de/focal-bery … t8626.html
http://www.audiogroupforum.com/csforum/ … hp?t=66958

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
14 mars 2008
Trådstartare
#3
Några bilder för er som inte orkar klicka på länkarna:
http://i82.photobucket.com/albums/j272/robola/DSC01387_resize.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j272/robola/BMW%20instal%202/DSC02979_resize.jpg
http://i82.photobucket.com/albums/j272/robola/BMW%20instal%202/DSC02964_resize.jpg

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

514 Inlägg
15 mars 2008
#4
Det finns redan en tråd gällande detta bygget: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=75061
Senast redigerat av S-Larsson (15 mars 2008)

old volkswagens never die they just get lower

5 852 Inlägg
15 mars 2008
#5
Skojar du snyggt bygge eller?

www.Stereospecialisten.se - Nu med fysisk butik i Göteborg

Konstruktör
1 053 Inlägg
15 mars 2008
#6
Det bygget är fan otroligt.

Somliga har ju fantasi smile



Sök