4883
Sök

laddtrycksmätare!

336 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
#1
tja! har beställt en laddtrycksmätare från collex styling! undrar fall det är svårt att koppla in den? nån som kanske har tidigare erfarenhet?kanske nån som vet vart det finns beskrivningar på nätet?/emil
  bilen är en saab 9-3
2" [smoke | polerad] LADDTRYCK
-1.0-2.0 BAR MEKANISK


 

       






   


smile
Senast redigerat av 740addon (16 mars 2008)

volvo 740:)


Sök