SJUKASTE SAKEN SNUTEN HaR GJORT

Mackanol
17 mars 2008 · 2 079 Inlägg

hummer89 skrev:

zortep skrev:
Joo d började med en trafikkontroll.. dom vinka in mig, och jag tänkte tur att dom inte såg mig innan.. jag vevar ner rutan med kortet i handen , hon frågar , är det din bil ? och jag säger artigt, ja, men den är skriven på min far.... så hon rycker upp min bildörr och sliter ut mig, slänger mig på huven och sätter handbojor på mig, så när jag är där frammåtlutad på huven så smackar hon till med värdens höger på mina revben vilket resulterade till en spricka. sen sliter hon ner mig på marken och spottar på mig. jaa dåå jäävlar började jag skrika, polis polis potatis gris din slida fes som din morsas kris.................
sen sköt hon ihjäl mig yikes tur att jag är ett spöke nu så jag kan kontakta er på nått sätt iaf ^^

trodde fan den va sann tills 2 sista raderna..

haha, det trodde jag med, den började ju bra tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
hummer89
17 mars 2008 · 442 Inlägg

Mackanol skrev:

hummer89 skrev:

zortep skrev:
Joo d började med en trafikkontroll.. dom vinka in mig, och jag tänkte tur att dom inte såg mig innan.. jag vevar ner rutan med kortet i handen , hon frågar , är det din bil ? och jag säger artigt, ja, men den är skriven på min far.... så hon rycker upp min bildörr och sliter ut mig, slänger mig på huven och sätter handbojor på mig, så när jag är där frammåtlutad på huven så smackar hon till med värdens höger på mina revben vilket resulterade till en spricka. sen sliter hon ner mig på marken och spottar på mig. jaa dåå jäävlar började jag skrika, polis polis potatis gris din slida fes som din morsas kris.................
sen sköt hon ihjäl mig yikes tur att jag är ett spöke nu så jag kan kontakta er på nått sätt iaf ^^

trodde fan den va sann tills 2 sista raderna..

haha, det trodde jag med, den började ju bra tongue

jaa tyckte den lät kung men sen spåra det ur. Du hade kunnat blåst en hel del serru lol

zortep
17 mars 2008 · 911 Inlägg

hahha jaa, jag var tvungen å göra dom sista raderna så man skulle fatta att det inte var sant big_smile

pic up the phone, wazzzaaa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang