5032
Sök

Köpråd ang. fälgar från usa till saaben.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
#1
Hittade dessa på ebay och är väl lite sugen måste jag säga tongue

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/17-ENKEI … enameZWDVW

Samma dimension som original och tom samma däckmått så där är det inga problem men passar det med ET osv ?

Har aldrig lyckats klura ut det där med ET big_smile

Och tycker folket att dom skulle passa på min 9-5:a ??


Hittade ett par 20-tums ADR Propulsion med som skulle passa 9-5 99- men går det verkligen på ??

Snygga som faen e dom ju iaf tongue

Enkei fälgarna skulle förmodligen gå på runt 5000kr med frakt till sverige och det tycker jag la är vettigt, eller ??


EDIT: ADR Propulsion-fälgarna:

Hyper Black:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/20-ADR-W … enameZWDVW

Gloss Black (dom jag tyckte var snyggast av den här modellen):

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/20-ADR-W … enameZWDVW


EDIT2: Kollade nu och Enkei-fälgarna är sålda hmm

Men kom gärna med idéer om däck osv ändå smile  (om man nu skulle köpa 20" längre fram tongue)
Senast redigerat av TBOC_Razor (18 mars 2008)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 531 Inlägg
18 mars 2008
#2
fattar inte heller något om ET. Men dom på den 3e länken var helt klart snyggast tongue

Volkswagen Forum: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Youtube (musik): Macki

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#3
Mr_M_ skrev:
fattar inte heller något om ET. Men dom på den 3e länken var helt klart snyggast tongue

Haha jo det tycker jag med tongue



Skulle förresten även behöva förslag på passande däck (märke, dimensioner osv) om jag skulle få för mig att köpa dom där 20-tummarna. har ju 225/45-17 original och jag kan räkna ut vilka kombinationer som är lagliga själv men vilka skulle passa utan att ta i och vilka skulle ge bäst komfort etc ??

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 072 Inlägg
18 mars 2008
#4
20" lär väll alla gånger skrapa i en 9-5? cool


saabtok
1 306 Inlägg
18 mars 2008
#5
nää då de går lätt

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
#6
Greatsnyggo skrev:
nää då de går lätt

Även på en fabrikssänkt 9-5:a + sänkt ännu mer ??  tongue

Har inte råd att köpa dom innan tiden går ut på auktionen men annars hade jag ju lätt köpt dom svarta Propulsion-fälgarna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P


Sök