3558
Sök

Dåligt bas ljud i volvo s70

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
17 mars 2008
Trådstartare
#1
dåligt ljud i min volvo s70..vet inte om jag kan borra hål i hatthyllan..någon som har provat

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

med lem
1 925 Inlägg
17 mars 2008
#2
skriv vad du har för grejjer,,

vad för bas, steg, låda, batteri kablar, huvudenhet, övriga högtalare  så ska du få se att ditt problem blir löst på nolltid smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

199 Inlägg
18 mars 2008
#3
prova sätta basen mot ryggstödet o dra ner skidluckan hjälper sjukt mycket i s70 ! jag tyckte jag fick bättre bas genom att sätta porten till vänster i bagageluckan ,, men tror det berode mycket på mina basar ! det är bara att prova det mesta ! mycket sitter i lådan också ! för liten låda och basen försvinner helt i den bilen ! hoppas det löser sig ! men såga inte i hatthyllan ! där ska det vara söta 8" högtalare ju tongue


Sök