5033
Sök

Omlack av Cheva Malibu

Volvonörd
1 187 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#1
Kan nån ge mej nå förslag på en ny lack på min Cheva? Färgsättning typ eller olika "motiv" Funderar starkt på att lacka om den till sommaren och det är dags att börja nu isåfall....
Senast redigerat av TheRefunder (19 mars 2008)

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

1 079 Inlägg
19 mars 2008
#2
Beror lite på stuket man vill ha, men en pearl metalliclack röd kanske, nästan så den skiftar i svart i olika ljus. Sen mkt kromade detaljer på det. typ sån här röd: http://www.albertaptcruiserclub.com/DennisI.jpg
Det på skärmarna är en annan röd stod nåt om two tone red.
Senast redigerat av Madhouse (19 mars 2008)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Volvonörd
1 187 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#3
ja det kan vara nåt... Vill att den ska vara "mörk" å inte synas så mkt pga ljus färg.... Vill även ha nå mönster i lacken som det är nu med ränderna....

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
19 mars 2008
#4
jag tycker personligen att riktigt högglanspolerad svart e snyggt på din typ av bil, mycket att putsa o minsta damm syns men vill man vara fin får man lida pin som man säger:p Skön bil f.ö. cool


Volvonörd
1 187 Inlägg
19 mars 2008
Trådstartare
#5
v8rickard skrev:
jag tycker personligen att riktigt högglanspolerad svart e snyggt på din typ av bil, mycket att putsa o minsta damm syns men vill man vara fin får man lida pin som man säger:p Skön bil f.ö. cool

Tackar... Ja jag har haft funderingar på svart men vill kunna sticka ut med en annan mörk färg eller kombination av nåt slag, har haft funderingar på att lacka den en färg under list å en annan över list eller bara taket i en färg, ska kolla om jag kan lära mig Photoshop och kolla lite kombinationer.... Vill även ha nå typ av motivlack på den...

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391


Sök