3860
Sök

sinus live sla1500

669 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#1
hallå
jag har 2 st 12" basar på 2*4 ohm styck.

jag ska köra basarna i 1ohm
i ett sinus live sla 1500

det jag blir förvirrad av är att det är 2+ och 2-   på steget.

kan nån göra en bild på hur jag ska koppla ?

eller förklara hur jag ska koppla på steget?

https://www1.garaget.org/gallery/archive/73224/286301_sianev.jpg
Senast redigerat av snipercat (21 mars 2008)


RM-operatör
667 Inlägg
21 mars 2008
#2
Båda Plus- och Minusutgångarna på steget är samma,dom har bara delat upp dem för att underlätta för er som vill driva flera basar på samma steg.

Såhär ska du koppla; http://www.rockfordfosgate.com/rftech/w … ofer_imp=4

Det finns med i den fina länken längst ner i min post.


669 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#3
så jag kan alltså antingen.
dra kabel till alla 4ingångar,eller 2 ingångar,,,så det spelar lixom ingen roll då hur jag gör?


1 045 Inlägg
21 mars 2008
#4
snipercat skrev:
så jag kan alltså antingen.
dra kabel till alla 4ingångar,eller 2 ingångar,,,så det spelar lixom ingen roll då hur jag gör?

det stämmer.



Sök