Som rubriken lyder, upptäckte idag ett svagt sprakande i basen. Spelar helt normalt annars, men man hör ett svagt sprakande då basen "spelar", men inte då den inte gör det (men ändå är på under en låt). Sprakandet verkar inte öka med volymen...
Kan det vara jorden som är dålig?(har inte flyttat den, fungerade tidigare) I en tråd nämdes det att basen kan börja spraka pga stömbrist om man spelar länge med bilen avstängd, hade spelat ca 10 min med bilen avstängd, föll inte mig in att starta den...
