4277
Sök

lackering

425 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
#1
vad kostar det att lackera ett komplett kjolpaket samt lister...typ till en VW Golf IV
Senast redigerat av sprox (3 mars 2006)

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

425 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
#2
???

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

260 Inlägg
3 mars 2006
#3
cirkus 6-7 tusen skulle jag tippa på.

styling har egentligen bara med pengar att göra.

425 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
#4
ok..!

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Type R
368 Inlägg
3 mars 2006
#5
5 papp skulle jag tippa på ..

Honda is the shit!

638 Inlägg
3 mars 2006
#6
Varför ställa alla dessa frågor på ett forum? Klarar ingen av att ta en telefon och ringa till en närliggande lackfirma? Eller flera för att jämnföra pris.

Eller varför inte ännu bättre ta bilfan och åk dit?

Kan låta lite negativt när jag skriver sådär men du får garanterat 100% rätt svar direkt på plats istället för att få ett svar  " mellan 4 - 8000:- " beroende på det och det o det etc.

Kommer väl nånting här snart!

425 Inlägg
3 mars 2006
Trådstartare
#7
ok..renjägarn men jag har inte någon bil ännu men sak skaffa en å jag har inte världen bästa ekonomi så jag vet inte om ja ska köpa en billig bil o styla lr en dyrare i fint skick!

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Direktör
305 Inlägg
3 mars 2006
#8
Vad har alla för drömpriser här ? Jag betalte 4000 kr för hela sidan på min kärra, och då är det metallic lack......

Speed limit are only for pussy

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
3 mars 2006
#9
jag pröjsa 1700 för båda dörrsidorna! tycker 4000-8000 verkar mycket, dessutom är det väl ingen förbehandling som krävs? (slipa)

man lever bara en gång så lev väl!

638 Inlägg
4 mars 2006
#10
Krävs väl ingen bil för att fråga om priser? Ta en bil som exempel och gå och fråga eller ring. Funkar lika bra. Då får du som sagt exakt pris på dom firmor du ringer till så slipper du tjaffs senare om folk här säger ett annat pris och det inte stämmer med det pris du får hos lackeraren ?


Sen priserna varierar KRAFTIGT. beroende på färg / modell och vilken lackerare det är. Så att säga " hur kan du få det så billigt, eller hur kan du få det så dyrt " är ingen ide att säga då det skiljer en hel del beroende på vad du lackar och vart du lackar den. Detta gäller med det mesta som kostar pengar.
Senast redigerat av Renjägarn (4 mars 2006)

Kommer väl nånting här snart!


Sök