21 mars 2008
Trådstartare
Eftersom det e Elmia imonn, tänkte jag ta tjejebns cd o slänga in i min volvo 740, där sitter en bandare, hade ett par universal ISO kontakter, klippte skiten till bandaren, vart nått tidigare hammabygge tror jag, men iaf, satte kabelhylsoor o skor på alla lösa ändar, kopplade in strömmen och jorden, super, nu vart dör ström, hittade vilka som vart hötalarna fram med, men sen heltplötsligt när jag skulle koppla in antennen dör allt, tror att jorden och strömmen kom i kontakt med varandra då jag var så ivrig att jag glömde o isolera med tejp. Nu e jag ju verkligen urusel på el, men säkringen bakom askoppen e hel, och ¨ån annan säkring hittar jag inte! Dessumtom funkar cd i tjejens bil forfarande där, men min bandare funkar inte längre i min bil heller! O jag som bara ville kunna lyssna på cd 60 mil, nu e jag helt utan!! E grymt tacksam för hjälp om de e nån som vet nått!