3831
Sök

Koppla in Blinkers i sidobakspeglarna

303 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#1
Tjena

Hoppas nån kan hjälpa mig med de här problemet. Jag har köpt backspeglar med blinkers till en Golf III men hur fan monterar man in strömen? De står så här på papperet som följer med till speglarna om hur man ska koppla.

BLUE
Connect to (+) packing lamp

WHITE
Connect to (+) Singl lamp

BLACK
Connect to (-) Vehtcle round wire

hoppas nån kan hjälpa mig big_smile


5 089 Inlägg
21 mars 2008
#2
blåa kopplar du plus på vanliga lamporna(ifall du vill att blinkersen ska lysa). vit ska gå till plus från blinkersen fram. och svart minus gjordas du någonstanns bara.

\Lindgren

303 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#3
å jag hoppas du menar med att blinkersen ska lysa är att den ska blinka big_smile


Saab 9-3 bioPOWER
463 Inlägg
21 mars 2008
#4
Antagligen att den lyser hela tiden och sen att den blinkar när du svänger... tror det är så han menar! smile skippa den blåa så blinkar den bara... Peace

Here's my key
Philosophy
A freak like me
Just needs infinity

303 Inlägg
21 mars 2008
Trådstartare
#5
japp gjorde så och nu funkar de bara fint big_smile

Tack för hjälpen smile



Sök