Eftersom det bara e 1st 4ohms spole per bas blir det ju 2ohm om du nu ska ha 2st basar,, så behöver du ha steg som leverar mycket effekt vid 2ohm så tänk på det när du letar steg...
2004 Fiesta: Team dB-Akuten Kicker, Europa 3:a Extreme 1
2006 CRX:Team Soundmadness DigitalDesigns Bassrace/ESPL Unl
www.street-beat.se PB 163.4dB
2011> Nytt märke KoveAudio