Kolla inte på blocket!!! Platt TV:s har gått ner så snabbt i pris så dom som ska sälja sina tar mer än vad en nyare modell kostar!!!! Kolla www.pricerunner.se
Kan rekommendera Samsungs R modeller, får du tag i en lite äldre R modell för lågt pris så oroa dig inte, ruskigt bra bild, det enda som skiljer t.ex. R74 mot R84 serien e lite i designen, lägre DYNAMISK kontrast (den faktiskta är samma) och en hdmi port mindre typ...men man reas bort om du har tur, hade jag
jag köpte min lcd 32 tums tv på www.dustin.se för 3200:P fungera kanon bra trodde jag faktiskt inte att den skulle göra så jag blev helt klart förvånad(; tro inte den finns kvar. men kolla in där dom ha bra tv för bra priser
Kan rekommendera Samsungs R modeller, får du tag i en lite äldre R modell för lågt pris så oroa dig inte, ruskigt bra bild, det enda som skiljer t.ex. R74 mot R84 serien e lite i designen, lägre DYNAMISK kontrast (den faktiskta är samma) och en hdmi port mindre typ...men man reas bort om du har tur, hade jag