6751
Sök

Kastade stubbe från bro på autobahn

304 Inlägg
26 mars 2008
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2123996.ab

Usch... Tänk om nån av barnen hade träffats! Vad tänker folk med egentligen?!

1 892 Inlägg
26 mars 2008
Rednik skrev:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2123996.ab

Usch... Tänk om nån av barnen hade träffats! Vad tänker folk med egentligen?!

Satan så hemskt!!
Vilken tragedi!!
:´(

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
26 mars 2008
förmodligen samma typ av idioter som kastar sten på bussar eller lägger saker på tågspår osv osv....

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
This is me
334 Inlägg
26 mars 2008
Kan inte fatta att det finns sådant folk :S

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
26 mars 2008
Men fyyy faan... :'(
Inte undra på att dom börjar bygga väggar och tak på många övergångar överallt.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

JDM
593 Inlägg
26 mars 2008
Fy fan va äkligt!!!
Kasta en jävla stubbe på en bil i hög fart från hög höjd, vad hade de väntat sig skulle hända?!?!?!

Det ska vara JDM och bana!

Avstängd
1 557 Inlägg
26 mars 2008
Fy fan nu börjar det gå för långt sad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

LaddtrycksMissbrukare
355 Inlägg
26 mars 2008
fy fan vilka idioter. jag hade fått tuppjucket och dödat dem. såna jävlar ska fan inte få leva.

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast

319 Inlägg
26 mars 2008
vart e världen på väg egentligen? Händer bara en massa hemska saker hela tiden. Allt de står i tidningar är mord och annat skit som händer

julgran
214 Inlägg
26 mars 2008
Hoppas att dom får fast dom/den som gjorde det. Dom/den förtjänar verkligen ett straff. Stackars familjemedlemar asså sad

1 297 Inlägg
26 mars 2008
Fyfan vilket jävla pucko. Kunde verkligen se det framför mig och blev fan illamående. Hoppas verkligen de får fast puckot!

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
26 mars 2008
Hur fan kommer man ens på idén. :S
Men undrar ifall någon som håller på och kastar snöbollar, sten, ägg osv på bilar har tänkt på att någonting liknande kan hända då. Kanske inte lika farligt men skulle dom tillexempel pricka ett ägg mitt på förarens framruta så kan han ju lätt tappa kontrollen över bilen och då kan ju hemska saker hända.*

Men att kasta en stubbe.... finns ju inte så många olika saker som kan hända om en stubbe kommer in i bilen heltplötsligt..

127 Inlägg
26 mars 2008
RPMDennis skrev:
vart e världen på väg egentligen? Händer bara en massa hemska saker hela tiden. Allt de står i tidningar är mord och annat skit som händer

Men du förstår väl att det är sånt som säljer? Du tror väl inte att det bara händer dåliga saker i världen bara för att tidningarna inte skriver om dem bra?

JDM
593 Inlägg
26 mars 2008
Man ska fan aldrig kasta saker på bilar, inte enns något så harmlöst som en snöboll.
Nåra från min skola i högstsadiet kastade en snöboll från en bro på en bil, den träffade vindrutan så att föraren inte såg något, detta var på motorvägen! Han körde av vägen, men klarade sig dock oskadd, men han blev väldigt chockad, rädd och arg.

Det ska vara JDM och bana!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
26 mars 2008
Även i Sverige, Jag har sett flera gånger barn som kastar olika föremål från broarna, det är inget ovanligt syn, men dom som gör det, tänker inte på konsekvens, dom bara springer eller cycklar snabb när dom får fyll träff.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
26 mars 2008
Det där är ju ett MORD rent av. hemskt. Sjuka ider folk får. skillnad om det hade varit en liten snöboll(som också kunna orsakat skada) men en 6kilos stubbe då är det nått fel.

Bmw osv..

Sök